تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تجهیز و بروزرسانی 11 آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : 11 آزمایشگاه این شرکت با هدف افزایش سطح کیفی آب شرب تجهیز و بروزرسانی شد .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : آزمایشگاه تخصصی شرکت آبفا استان بوشهر شامل چهار آزمایشگاه باکتریولوژی آب ، سه آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی ، یک آزمایشگاه ریز آلاینده معدنی ، یک آزمایشگاه باکتریولوژی تصفیه خانه آب ، یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی تصفیه خانه آب و یک آزمایشگاه بیولوژی است .
وی بیان کرد : در این آزمایشگاه‌ها 12 آزمایشگر و 4 نمونه بردار به طور مستمر فعال است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی نیز این شرکت در بخش کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی سه میلیارد ریال ، در تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه کلستریدیوم پرفرژنس 5.2 میلیارد ریال و نوسازی تجهیزات آزمایشگاهی قریب به 20 میلیارد ریال هزینه کرده است .
عالی افزود : یک آزمایشگاه باکترولیوژی و یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی شرکت آبفا استان نیز  در زمینه استاندارد ایزو 17025 موفق به اخذ و تمدید گواهینامه شده است .
وی عنوان کرد : همچنین یک آزمایشگاه فیزیک و شیمیایی و یک آزمایشگاه فلزات سنگین نیز در مرحله اجرا و پیاده سازی قرار دارند .
عالی اظهار کرد : شرکت آبفا استان بوشهر از لحاظ تجهیزات آزمایشگاهی از شرکت های پیشگام کشور است که این مهم نویدبخش تأمین سطح کیفی آب شرب استان است .
تاریخ:
1403/03/30
تعداد بازدید:
153
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal