تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
پیام دعوت مدیرعامل شرکت آبفا استان بوشهر از هم‌استانی‌ها برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور پیامی هم‌استانی‌ها را به حضور پرشور در دومین مرحله از چهار همین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با صدور پیامی هم‌استانی‌ها را به حضور پرشور در دومین مرحله از چهار همین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر، در متن پیام ابوالحسن عالی آمده است: اینک در آستانه برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر فرصتی فراهم آمده تا با حضور پرشور و آگاهانه آینده‌ای روشن و پرامید برای کشور عزیزمان رقم بخورد.

هر رای گامی به سوی توسعه، پیشرفت، عدالت اجتماعی و پیشرفت ملی است از این رو باید با شرکت در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور، به دنیا نشان دهیم که ایران، همچنان پرچمدار اقتدار، همبستگی و پیشرفت است.

در دولت سیزدهم به ریاست شهید آیت الله رئیسی، گام‌های مهمی در راستای بهبود وضعیت کشور برداشته شد و اکنون، با تکیه بر دستاوردهای این دوره و با اتکا به همت و اراده ملت بزرگ ایران، می‌توانیم راهی نوین به سوی آینده‌ای بهتر بگشاییم.

امید است در این روز تاریخی، با همت و حضور خود، باری دیگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم و با انتخابی هوشمندانه، مسیر پیشرفت و تعالی کشور را ادامه دهیم.

در جمعه پانزدهم تیرماه حضور پرشور و حماسی پای صندوق‌های رای بدون شک نماد عزم و اراده ملی است که باید همگان به سهم خود در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.
تاریخ:
1403/04/14
تعداد بازدید:
88
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:1 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal