تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
فاز نخست خط انتقال آب مجتمع خیرآباد دشتستان با 790 میلیارد ریال اعتبار وارد مدار شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : خط انتقال آب روستای خیرآباد شهرستان دشتستان با 790 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت : طول کلی خط یاد شده 18.5 کیلومتر است که در فاز اول حدود 6 کیلومتر آن به اتمام رسیده و یکی از پروژه‌های شاخص آبرسانی در روستاهای استان بوشهر به شمار می‌رود .
وی بیان کرد : این پروژه با مشارکت قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده و منجر به رضایت‌مندی قابل توجه ساکنان روستای خیرآباد شده است .
عالی ادامه داد : خط انتقال خیرآباد هفت روستای 2 هزار و 378 خانواری را با هشت هزار و 202 نفر جمعیت تحت پوشش قرار قرار داده است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : افتتاح خط انتقال آب خیرآباد دشتستان علاوه بر افزایش سطح آب پایدار روستا به تأمین آب شرب سالم و بهداشتی ساکنان روستا کمک وافری کرده است .
عالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد : در روستاهای استان بوشهر استفاده از آب شرب در سایر کاربری‌ها یک چالش جدی محسوب شده که انتظار می‌رود هم‌استانی‌ها برای مدیریت این مهم همکاری جدی داشته باشند. وی گفت: وضعیت تأمین آب شرب در بوشهر به عنوان دومین استان کشور از حیث کم‌آبی می‌طلبد همگان را نسبت به مصرف بهینه آب حساس کند .
عالی افزود : صرفه‌جویی در مصرف آب علاوه بر اینکه مورد تأکید در آموزه‌های دینی است می‌تواند به تقویت قابل توجه آب کمک شایانی کند .
تاریخ:
1403/04/18
تعداد بازدید:
55
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal