تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
برگزاری نشست هم اندیشی نماینده مردم شهرستانهای بوشهر ، گناوه و دیلم با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان / پیگیری ویژه مطالبات مردمی در حوزه آبفا
نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در خصوص مسائل و مطالبات حوزه آب و فاضلاب شهرستان‌های یاد شده دیدار کردند .
نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت : از شرکت آب و فاضلاب استان انتظار می‌رود در راستای خدمت‌رسانی شایسته و به‌ویژه مدیریت مسئله کم‌آبی اهتمام جدی داشته باشد . 
جعفر پورکبگانی بیان کرد : در این زمینه همچنین تلاش می‌شود با پیگیری‌های لازم در سطح ملی ، روند احداث آب‌شیرین‌کن‌های استان به‌ویژه آب‌شیرین‌کن‌های شهرستانهای گناوه و بوشهر شتاب بیشتری بگیرد .  
وی ادامه داد : همچنین انتظار می‌رود تسریع در احداث خط لوله گذر تازه‌ احداث امام حسین ( ع ) در محله تنگک به عنوان یک مطالبه مهم در اولویت شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار گیرد .  
پورکبگانی اظهار کرد : در ارتباط با احداث شبکه فاضلاب ، اقدامات بسیار خوبی در شهرستان بوشهر ، گناوه و دیلم برداشته شده که باید برای تکمیل آنها عزم جدی ایجاد شود .  
وی گفت : احداث شبکه فاضلاب در شهرهای ساحلی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است که در دولت مردمی شهید رئیسی با همت شرکت آبفا استان بوشهر پروژه‌های ارزشمندی در این حوزه اجرا شده است .  
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت : بوشهر از حیث منابع آبی اکنون دومین استان خشک کشور است ولی با این وجود اقدامات بسیار خوبی برای افزایش پایداری آب شبکه در استان بوشهر اجرایی شده است .  
ابوالحسن عالی افزود : در این راستا از پیگیری‌های مستمر نماینده مردم بوشهر ، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و همچنین دغدغه‌مندی وی به مسائل حوزه آب و فاضلاب قدردانی می‌شود .  
وی عنوان کرد : امید است با ظرفیت بسیار خوب نمایندگان استان در مجلس و پیگیری‌های آنها در سطح کلان ، مطالبات بحق مردم استان در حوزه آب و فاضلاب در کمترین زمان ممکن محقق شود .  
عالی افزود : شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همواره تلاش می‌کند تا خواسته‌های مورد مطالبه مردم را در کمترین زمان ممکن اجرایی کند و در این راستا سند چشم‌انداز 30 ساله حوزه آب و فاضلاب را تهیه کرده است .  
وی در پایان از هم‌استانی‌ها خواست با توجه به افزایش محسوس دما در روزهای اخیر نسبت به مدیریت مصرف آب اهتمام جدی داشته باشند .
تاریخ:
1403/04/24
تعداد بازدید:
37
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal