تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
اجرای 25 کیلومتر شبکه آبرسانی در استان بوشهر با بیش از 460 میلیارد ریال اعتبار
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت : در سه‌ ماهه ابتدایی امسال در مجموع 25 کیلومتر شبکه آبرسانی با بیش از 460 میلیارد ریال اعتبار در این استان احداث شده است .
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: در مدت یاد شده در بخش توسعه شبکه، 11 کیلومتر و در بخش نوسازی و بازسازی 14 کیلومتر شبکه اجرا شده است .
وی بیان کرد : براساس هدف‌گذاری انجام‌شده در سال جاری ، در مجموع 85 کیلومتر شبکه در بخش‌های توسعه ، نوسازی و بازسازی آبرسانی استان بوشهر اجرا خواهد شد .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد : اجرای این شبکه‌ها در حوزه آبرسانی استان ، نویدبخش کاهش هدررفت و افزایش سطح پایداری آب در شبکه است . عالی ادامه داد : در برخی از مناطق استان بوشهر ، فرسودگی شبکه آبرسانی چالشی برای تأمین آب پایدار محسوب شده که برنامه‌ریزی انجام‌شده افق روشنی در این حوزه ترسیم کرده است .
وی افزود: بخشی از این اقدامات اکنون در قالب جهاد آبرسانی در مناطق روستایی در حال انجام است که در فاز نخست شمار روستاهای هدف طرح، 194 روستا است.
عالی یادآور شد : در روستاهایی که طرح جهاد آبرسانی اجرا شده ، دستاوردهای بسیار خوبی همراه با افزایش سطح رضایت مردمی حاصل شده است .
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر همچنین با قدردانی از هم‌استانی‌ها برای مصرف بهینه آب در دهه اول ماه محرم اظهار کرد : در این دهه ، با وجود گرما و رطوبت بالای حاکم بر استان بوشهر ، وضعیت آبرسانی استان رضایت‌بخش گزارش شده است .
وی افزود : امید است در چند هفته باقیمانده تا پایان پیک بار مصرف آب در تابستان ، با همراهی مشترکان شاهد تأمین آب شرب پایدار برای هم‌استانی‌ها در مناطق شهری و روستایی باشیم .
تاریخ:
1403/05/06
تعداد بازدید:
28
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal