تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
احداث حدود 6 کیلومتر خط انتقال فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه احداث شبکه فاضلاب حوزه جنوبی شهر بوشهر با سرعت قابل قبولی در دست اجرا بوده و 6 کیلومتر خط انتقال آن احداث شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه احداث شبکه فاضلاب حوزه جنوبی شهر بوشهر با سرعت قابل قبولی در دست اجرا بوده و 6 کیلومتر خط انتقال آن احداث شده است.

ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: فاضلاب این حوزه در2 فاز پیش بینی شده ک فاز یک پروژه با پیش بینی اعتبار 15 هزار میلیارد ریال شامل 90 کیلومتر شبکه و خط انتقال به همراه 3 باب ایستگاه پمپاژ است.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از هفته دولت سال گذشته آغاز شده و اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر حدود 6 کیلومتر خط انتقال با سایز 700 میلیمتر احداث شده است.
عالی ادامه داد: خط لوله یکهزار میلیمتر ورودی به ایستگاه پمپاژ مرکزی به عمق حدود 8 متر و همچنین سازه ‌های نگهبان ایستگاه‌های پمپاژ به روش DSM نیز در حال اجرا است.
وی اضافه کرد: حدود 15 کیلومتر لوله های شبکه خریداری و آماده اجرا شده و بخشی از فاز 2 پروژه در بخش جنوب غربی شهر بوشهر نیز به زودی با تعیین پیمانکار وارد فاز اجرایی خواهد شد.
عالی عنوان کرد: پیش بینی می شود با توجه به تأمین بخشی از اعتبار پروژه و بهبود شرایط آب و هوایی ، پیشرفت عملیات اجرایی در فصل جاری شتاب بیشتری پیدا کند.
وی یادآور شد: اجرا شبکه فاضلاب با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامتی در شهرهای ساحلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که این مهم تاکنون در شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم اجرایی شده است.
عالی تاکید کرد: احداث شبکه فاضلاب از پروژه های مهم و تاثیرگذار در بالا بردن سطح کیفیت زندگی شهرنشینی است که این مهم اکنون در محلات جنوبی بوشهر در دست اجرا است.
تاریخ:
1403/07/21
تعداد بازدید:
49
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal