تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
تشریح هشت اقدام شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر برای ارتقا خدمات رسانی به مشترکان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در راستای ارتقای خدمات مشترکان هشت طرح از سوی دفتر ارتباط با مشترکان استان اجرایی شده است.
ابوالحسن عالی در توضیح این خبر اظهار داشت: در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مشترکین و افزایش رضایت آن‌ها، اپلیکیشن باشگاه مشتریان راه‌اندازی شده است که بستری مناسب برای ارائه خدمات نوین و ارتقای ارتباطات محسوب می‌شود.
وی با اشاره به تلاش برای افزایش بهره‌وری و سرعت در امدادرسانی افزود: تجهیز خودروهای امدادی و حوادث به سیستم GPS گامی مؤثر در کنترل بهتر عملیات و بهینه‌سازی زمان پاسخگویی بوده است.
عالی ادامه داد: همچنین با هدف تسریع در رفع مشکلات و اتفاقات، تعداد اکیپ‌های رفع حوادث و اتفاقات افزایش یافته تا خدمات‌رسانی سریع‌تری به مشترکین ارائه شود.
وی افزود: برای پاسخگویی مؤثرتر به مشترکین در زمان اوج تماس‌ها، تعداد کارشناسان پاسخگو افزایش یافته تا از طولانی شدن زمان انتظار جلوگیری شود.
مدیرعامل شرکت با تأکید بر اهمیت نظارت میدانی، اظهار کرد: بازدیدهای میدانی از حوادث در سطح استان سه برابر شده است تا نظارت دقیق‌تر و مؤثرتری بر روند رفع مشکلات صورت گیرد.
عالی درباره دریافت بازخورد از مشترکان گفت: در این زمینه باشگاه نظرسنجی از مشترکین راه‌اندازی شده است تا از این طریق دیدگاه‌ها و پیشنهادات مشترکین جمع‌آوری و برای بهبود خدمات استفاده شود.
وی در خصوص توسعه ارتباطات دیجیتال اظهار داشت: همچنین امکان گفتگوی مستقیم مشترکان با کارشناسان 122 از طریق بستر وب و اپلیکیشن باشگاه مشتریان فراهم شده است و ارتباطی سریع و بدون واسطه را ایجاد کرده است.
عالی عنوان کرد: برای کاهش مراجعه حضوری مشترکان سامانه 122 به گونه‌ای توسعه یافته که مشترکین می‌توانند امور خود را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند و این اقدام تأثیر چشمگیری در صرفه‌جویی در وقت و هزینه خواهد داشت.
تاریخ:
1403/09/19
تعداد بازدید:
150
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:2
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal